marți, 8 martie 2011

un saikei

La acest ienupar m-a atras baza destul de bine afirmata si varful destul de delicat.... Asa ca am inceput sa curat baza trunchiului pentru a o scoate in relief






Curatinde cele trei trunchiuri, mi s-a parut ca cel din dreapta ar fi nimerit sa ramana, putand renunta usor la cel din stanga... Cu greu am reizistat sa nu tai acest trunchi, insa mi se parea... tare ... nelalocul lui acolo unde e, dar si taiat ar fi rezultat ceva tot atat de .... neconvenabil.
Mi s-a parut asa stand lucrurile, ca mai nimerit ar fi sa realizez un saikei. Asa ca am luat un fir de sarma, l-am legat de trunchiul din stanga, pe care l-am idoit si l-am fixat in sol :
Am pus balotul de radacini intr-un vas mai mare
, apoi am completat cu pamant spatiul din vas, am pus muschi si cateva pietre si intr-un final arata asa: