luni, 7 martie 2011

o padure batuta de vant...

Am mai gasit cativa pomisori(o minunatie zic eu…) ce mi s-au parut perfecti pentru stilul fukinagashi(batut de vant). Cum i-am vazut eu asa frumusei
, m-am gandit ca tot planuiam de multa vreme sa fac un saikei cu o padure batuta de vant si parca ar fi momentul sa ma apuc sa incerc sa fac una. Nu mai aveam nici o placa de gresie sau alt suport, asa ca a trebuit sa-mi fac unul. Mi-am suflecat manecile, am luat niste bucati de poliester extrudat
pe care am trasat cu o carioca forma dorita si apoi l-am taiat de mi-am facut o matrita




; am facut niste ciment, cu care am umplut matrita si in final am obtinut platforma pentru saikei pe care am pus-o pe niste picioare cumparate din comert cu 2 lei/buc.
M-am decis sa fac in varianta chineza, un shuihan penjing(asa-zisul penjing umed sau ud). Am aranjat provizoriu tarmurile, apoi am trasat linia tarmului si in cele din urma le-am fixat cu ciment


, am pus un pat sanatos de nisip, apoi plantele si am completat cu compost, iar in final totul e deocamdata astfel