joi, 23 decembrie 2010

un cadou....

Pe acest ienupar


il tineam in vas de ceva vreme, tot amanand sa ma apuc de el, sa-l modelez….
Am tot amanat modelarea, caci desi m-au atras la el partile contorsionate ale trunchiului, nu aveam nici o imagine clara a ce ar fi putut deveni acest ienupar…
Problema venea din faptul ca dupa cum se poate vedea, are un trunchi destul de incomod, avand in vedere ca pe o portiunme este chiar drept, insa alte doua parti din trunchi, cele apropiate de baza, sunt contorsionate si speram ca prin acest aspect, sa pot crea imaginea unui trunchi cat de cat dinamic si mai putin monoton…. In momentul in care am avut o idee de modelare, am avut in vedere posibilitatea executarii unor jin-uri care sa imbrace in vreun fel trunchiul drept si sa dea iluzia unui trunchi mai putin rigid si inflexibil pentru ochi… Asa ca, m-am apucat de curatat scoarta mai intai si , in final ajungand in acest stadiu
Dupa ce am terminat, am pus mana pe lime si pensula, l-am dat bine pe partile curatate, adica pe jin-uri




Pe data de 23 decembrie, poporul nippon sarbatoreste Ziua de Nastere a Imparatului. Avand in vedere acest eveniment,in data de 20 decembrie 2010, am avut marea onoare de a insoti pe dl. Altarescu Adrian -Presedinte JICA Alumni Romania si dl. Agache Faure- Director Programe JICA Alumni Romania, in vizita efectuata la Ambasada Japoniei din Bucuresti - Romania, fiind primiti cu deosebita caldura de Excelenta Sa Domnul Natsuo AMEMIYA, Ambasadorul Japoniei in Romania. Cu aceasta ocazie, s-a daruit Excelentei Sale un yamadori bonsai, lucrat de subsemnatul, inaltul demnitar nippon fiind incantat de aprecierea artei bonsai si in Romania.



In poza, de la dreapta la stanga : dl Altarescu Adrian - Presedinte JICA Alumni Romania, Excelenta Sa Domnul Natsuo AMEMIYA - Ambasadorul Japoniei in Romania, Rusu Lucian Radu, dl. Agache Faure - Director Programe JICA Alumni Romania

In prezent, pomisorul se afla la resedinta Excelentei Sale Domnul Natsuo AMEMIYA, Ambasadorul Japoniei in Romania
http://www.jica-alumni.ro/noutati.htm