vineri, 1 aprilie 2011

Carmona microphylla - Ehretia buxifolia - Fukien tea

Pe micuta asta o am de 3 ani. Initial nu era ea prea rasarita, era destul de amarata
insa dupa ce i-am schimbat vasul cu unul ceva mai maricel decat initialul, a inceput sa arate parca mai bine

Acum 2 ani, am decis sa o bag intr-o minisera facuta de mine din cateva bucati de scandura si un acvariu intors. A evoluat bine zic eu in acea minisera, chiar i-a priit cu varf si indesat fata de cum era. Anul trecut i-am schimbat iar ghiveciul cu unul mai mare. Avantajul e ca acolo in minisera, am udat-o o data la 1-2-3 luni, e ferita complet de curenti de aer, are o temperatura constanta, umiditatea din aer nu se schimba si uite asa se pare ca e cam ceea ce-i trebuie.... Acum de ex. nu am mai udat-o din ianuarie. Azi i-am mai pus niste apa si m-am decis sa-i fac niste poze:

Asa ca am scos-o din sera si i-am facut cateva poze


Sper sa va placa si voua!