duminică, 16 mai 2010

Inainte de 1 mai, am fost la padure in Cernica, in week-end. Acolo e un palc de plopi argintii si uitandu-ma pe ici - pe colo, am vazut pe “un fir de radacina” de plop, crescuti cativa lastari, foarte interesanti mi s-a parut mie, ce se pretau bine la un saikei /penjing peisaj. Asa ca i-am recoltat cu intreaga parte de radacina
si cum mai era inca unul mai grosut langa, l-am luat si pe ala

Avand vreo 3 placi de gresie la indemana, am ales una, am scos si niste bolovani ce-i tineam pe balcon de multa vreme, i-am mai "ciocanit" putin, ca sa se mai ajusteze ca forma, mm pozitionat cat de cat pomisorii si bolovanii, cat sa se contureze conform schitei , viitorul peisaj


,am verificat pozitionarea pomisorilor cat sa nu se suprapuna privindu-i din principalele parti(unghiuri)
Am preparat cimentul, am pus ciment pe versoul pietrelor si am inceput sa le pozitionez pe placa de gresie. La final erau cam asa
Am stabilit pozitionarea pomisorilor am legat varfurile pomisorilor (bineinteles ca pomisorii au fost tunsi de la recoltare pana acum, insa din cauza elanului, am uitat sa-i fotografiez.....) , am plantat pomisorii in locul lor dupa ce bineinteles, cimentul s-a uscat si pietrele si cimentul s-au fixat bine si in final totul arata asa: