sâmbătă, 11 iunie 2011

si ceva poze de la atelierul de bonsai de la festival

iata si cateva poze de la atelierul de modelare bonsai sustinut in cadrul festivalului "Aproape de Japonia":
- intai incet, in 5-10 minute s-au ocupat locurile:




apoi am luat cuvantul cateva minute, povestind pe scurt istoria bonsai si unele-alte aspecte ce le-am crezut interesante pentru auditoriu



In cele din urma, ne-am apropiat si de pomisori si primul a fost dl. Razvan Savin- Presedinte al net-clubului Bonsai Club Romania si membru al Asociatiei RO-BONSAI, care a executat o modelare primara pe un mirt pre-bonsai






Dupa dl. Razvan Savin, am intrat si eu in "scena" cu un paducel cules din natura, executand o tundere in vederea unei modelari primare :






si apoi in incheiere, o demonstratie de bonseki, care efectiv a ridicat publicul in picioare (caci altfel nu aveau cum sa vada ce faceam acolo.....)


in sectorul nostru, fiind prezentati bonsai alaturi de bonseki





Profit de ocazie, pentru a multumi tuturor, atat organizatorilor, participantilor cat si vizitatorilor, caci au facut posibil a se intampla acest eveniment.