sâmbătă, 10 aprilie 2010

si o alta platforma cu un solanum capiscum...

Il aveam de prin 2004, cumparat din piata, era un fir lung cu ceva ramurele laterale. L-am taiat, l-am transplantat intr-un vas mai lat si dupa 2-3 ani a aratat cam asa :

Intre timp, a mai evoluat :






Aveam de gand sa fac din el un pomisor inclinat si tot ezitam sa-l tai sau raresc din cauza bogatiei de frunze si a coroanei foarte pline ce o avea, pana intr-o zi, cand un prieten m-a intrebat cand am de gand sa-l transform intr-un bonsai… Am cazut cateva saptamani pe hartie si creion, am facut ceva schite si pana la urma, dupa ce l-am rarit :




si am ajuns la concluzia ca poate fi un bun pomisor ce sa stea pe varful unei stanci. Am gasit un bolovan, l-am gaurit, o parte din radacini le-am bagat in gaura aia, o parte le-am intins pe langa stanca si l-am lasat sa se mai odihneasca si el :

Tot uitandu-ma la el, cum arata acum, l-am defoliat si intr-una din zile m-am gandit ca ar merge continuata treaba cu un peisaj in care sa incorporez pomul. Cum aveam si ceva lut alb si rosu prin casa, m-am apucat si am modelat, vopsit si lacuit un cioban cu cateva oi, caci asa mi s-a parut ca ar merge cu pomul si stanca :







Intre timp, la planta, am mai dezvelit si radacinile care deja imbracasera destul de trainic piatra :











Am luat o placa de gresie (ce am luat-o de la munte in concediu…) si am spart din ea cateva bucati, le-am prins de placa mare cu putin ciment si am facut platforma pe care urma sa fie viitorul peisaj :

Am pus pomisorul cu piatra lui in ansamblu si deocamdata a iesit cam asa ceva :